Mahaha, stulen

Hur gammal är du om fem år?

- 21


Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

- My class


Hur lång är du?

-  165!! jag har växt.


Vilken är den senaste filmen du sett?

- I skuggan av alla dessa miljarders fantastiska serier jag ser så är det nog I taket lyser stjärnorna


Vem ringde du senast?

- Pappsen


Vem ringde dig senast?

- Papaaaaaaaa

 

Hur löd det senaste sms:et du fick?

"My god save me"

 

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

- sms


Är dina föräldrar gifta eller skilda?

- Gifta


När såg du senast din mamma?

- 3 minuter sen

 

När vaknade du i dag?

- 06.49

 

Var tror du att du befinner dig om tio år?

- På arslet med en dator i knäet

 

Vad fick dig verkligen att skratta senast?

- Svensson svensson ♥


Hur stor är din säng?

-  140

Sover du med eller utan kläder på dig?

- Med. gigantisk tshirt ♥ 
I'm sexy and I know it


Vilka städer har du bott i?

- Borlänge.


Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

- Barfota.


Är du social?

- Bland folk jag inte känner, nej.
Är jag med folk jag känner får man passa sig för skavsår i öronen.


Tycker du om kaffe?

- Jag dricker det ibland, men egentligen, nej


Vad dricker du till frukost?

- Nothing, frukost är överskattat


Sover du på någon särskild sida?

- fosterställning på höger sida


Kan du spela poker?

- Nej, vad fan är det

Tycker du om att mysa/kela?

- no shit


Är du en beroendemänniska?

- njajeaeaea, (konkret svar)


Känner du någon med samma födelsedag som din?

- Jag känner honom, han känner inte mig. 

Vill du ha barn?

- Yesplease, inte just nu dock

Har du någonsin åkt ambulans?

- Niet.

Vad spenderar du helst pengar på?

- Mat


Sover du med gosedjur?

- Nope


Flirtar du mycket?

- njä


Har du fått fortkörningsböter någon gång?

- Har inte ens åldern inne för körkort, så jag får hålla på bötern ett tag

 

Vilken var den senaste boken du läste?

- Bok? matteboken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0